donderdag 8 december 2011

Muts nummer eenennegentig!



Helemaal geïnspireerd door het prachtige werk van Nicole Recourt heb ik gisteren deze ritsmuts gemaakt! Als jullie ook een creatie willen maken van tweedehands materiaal, dan raad ik jullie aan om eens een workshop bij haar te volgen! Je komt ogen en handen te kort! Zoveel kleur, zoveel prachtig materiaal uit tweedehands kleding! Mooi voor het milieu, maar ook mooi voor jezelf!

Volgende workshop is op 11 december: VEENDERIJ, GROENLANDSEKADE 59, VINKEVEEN, het is van 10.00-18.00 uur! Gratis entree, gratis parkeren!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Elly,
    Wat geweldig leuk! Ik vond gisteren twee beenwarmers die ik inmiddels heb gewassen en waar ik twee mutsen van ga maken. Je inspireert me enorm! Ik heb me voorgenomen in 2012 ergens in december met alle mutsen op een markt te gaan staan en de opbrengst voor 50% aan Godanaw in Ethiopie te doneren. Dit project steun ik al met 20% van de opbrengst van mijn webwinkel.
    Veel succes met alles en alvast een fijn weekend in het Archeon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. op www,elfentuin.blogspot.com vind je de nieuwe workshops. 11 december vinkeveen en 18 december een dag workshop in Giessenburg op een prachtige boerderij, op deze dag gaan we grotere werkstukken maken, zoals een jurk, een rok of een vest van gerecycled materiaal...Als mensen meer info willen kunnen ze me bellen:06-43204080 of 030-7078309..Ritsmuts is te gek!!! Elly!!! Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen