donderdag 1 september 2011

Muts nummer één!


Belofte maakt schuld! Daan begon een blog met 365 foto's,
kijk bij: http://dailydaan.blogspot.com/ "ik doe graag met je mee" zei ik! Nou, daar is die dan, mijn 365 MUTSEN project!

Als ik nu eens probeer om iedere dag een muts te haken, te breien, te naaien, te zoeken, te vinden, te zien, te lenen, te fotograferen, te versieren en hem daarna op dit blog te zetten? Dat moet toch lukken? En als het een keer een dagje NIET lukt om wat voor reden ook, is dat ook niet zo erg! Maar dat er aan het eind van deze webloguitdaging 365 plaatjes opstaan van 365 verschillende mutsen!
Veel van deze mutsen zijn gewoon te koop via de website ikmaakblij.nl
Deze muts was er al! Vandaag immers begin ik pas, dus een kleine voorsprong van een dag mag ik wel hebben.
Veel plezier bij het kijken naar het 365 mutsen project!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten